Jak powinny wyglądać płatności w nowoczesnym sklepie internetowym?

Dobrze prosperujący sklep internetowy to marzenie większości przedsiębiorców rozpoczynających działalność w branży e-commerce. Wszyscy właściciele sklepów online pragną, aby były one nowoczesne. Co jednak oznacza nowoczesność? Kluczową kwestią jest branie pod uwagę aktualnych standardów. Jednak nowoczesność może być rozumiana również w inny sposób, a mianowicie wyprzedzanie konkurencji, czyli otwieranie przed klientem zupełnie nowych możliwości i zapewnianie mu udogodnień, których brakuje jeszcze w innych sklepach internetowych. Wydaje się, że te dwa podejścia do nowoczesności dobrze jest połączyć w jedno. Tylko tak można zagwarantować sukces biznesu online. Jednym z podstawowych elementów wpływających na nowoczesność sklepu online jest system płatności.

Szeroka paleta płatności
Każdy sklep działający w przestrzeni internetowej powinien dać swoim klientom możliwość wyboru takiej metody płatności, która im najbardziej odpowiada. Niektórzy e-konsumenci, korzystając z szerokiej oferty sklepów online, pozostają tradycjonalistami, jeżeli chodzi o sposób płacenia za towary. Tacy klienci wybierają z reguły płatność za pobraniem lub tradycyjny przelew realizowany przy okienku pocztowym czy bankowym. Chociaż tego rodzaju płatności powoli odchodzą w cień, to sama możliwość ich dokonania musi zostać klientom zagwarantowana. Przyszłością sklepów online wydają się jednak szybkie płatności internetowe, a o rozwoju całej branży e-commerce decydują dziś operatorzy szybkich przelewów online np. Dotpay.

Działalność operatorów szybkich płatności online
Współpraca z operatorami szybkich płatności w sieci to już w zasadzie konieczność. Doskonałym wyborem jest Dotpay, który umożliwia dostęp do ponad 140 kanałów płatności oraz pozwala na dokonywanie zakupów w systemie sprzedaży ratalnej. Lista banków, z którymi współpracuje Dotpay jest bardzo długa. Dzięki temu klienci posiadający rachunki bankowe w najmniejszych nawet bankach mają szansę na szybką realizację przelewów i błyskawiczną finalizację transakcji w sklepach online. Mówiąc o szybkiej realizacji przelewów, nie mamy na myśli kilku godzin, a kilka sekund!

Konsumenci mogąc płacić za zakupy w każdej chwili postrzegają sklep, który daje im taką możliwość, jako bardziej atrakcyjny. Na pewno chętniej do niego wracają. Dokonują częstszych zakupów, a co za tym idzie generują wyższe obroty. E-klient jest klientem specyficznym. Liczy się dla niego czas realizacji zamówienia, a im szybsza zapłata, tym krótszy czas oczekiwania na zamówione produkty.

Kategorie: Płatności mobilne,