Blik

Przerzuć się na BLIKa!

Wielu z nas słyszało ostatnio o systemie BLIK, jednak czym on właściwie jest? Otóż BLIK jest innowacyjnym rozwiązaniem! Jest to polski system płatności mobilnych, który uruchomiono jako inicjatywę kilku banków i rozwinięto na podstawie płatności mobilnych IKO (będące na początku...

Czy potrzebuje BLIKa?

Przed każdym młodym przedsiębiorcą rodzi się szereg pytań, zwłaszcza gdy jest na początku swojej pierwszej działalności. Te najtrudniejsze decyzje obejmują rodzaj opodatkowania, biznesplan czy źródło pierwszej inwestycji. Inne, drobniejsze to nie tylko kolorystyka witryny, ale także...

Masterpass. Bezpieczeństwo i wygoda zakupów internetowych.

Polacy coraz częściej zamiast tradycyjnych zakupów, wybierają kupowanie w sklepach internetowych. Zakupy w sieci dają ogromną wygodę, z reguły są tańsze, wybór produktów jest ogromny, a nasze konta bezpieczne. Najczęściej wykorzystywanymi formami płatności jest szybki przelew...

System płatności mobilnych BLIK

Polski rynek bankowości mobilnej rozwija się w dużym tempie. Co jakiś czas pojawiają się innowacje, które mają ułatwić płatności. Jednym z takich rozwiązań jest polski system płatności mobilnych BLIK, który powstał przy współpracy 6 banków: Alior Banku, Banku Millennium, Banku...

Kiedy warto skorzystać z chargebacku?

Z kart płatniczych korzysta coraz więcej konsumentów, nie tylko podczas zakupów w sklepach stacjonarnych, ale również w trakcie zakupów online. Płatności karta mają szereg niewątpliwych zalet. Jedną z najważniejszych jest procedura chargebacku, potocznie nazywana obciążeniem zwrotnym...

Płatności mobilne. Szansa na sukces sklepu internetowego.

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się oraz dynamiczniej. Sklepy internetowe powstają, jak grzyby po deszczu. Wiele z nich jednak kończy działalność po kilku miesiącach. Wynika to głównie z faktu, że ich właściciele w ogóle nie biorą pod uwagę oczekiwań i potrzeb klientów. Nie...

Kupowanie z komórką w dłoni. Czy płatność mobilne wyprą inne formy płatności?

Liczba klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych cały czas rośnie. Właściciele sklepów internetowych, widząc ogromne zainteresowanie tą formą zakupów w coraz większym stopniu dopasowują swoje witryny internetowe do potrzeb i oczekiwań m-klientów. O ile...